trudno mi powiedzieć, czy stwardniała guma i ew. w jakim stopniu. wizualnie opony wyglądały zupełnie normalnie i po tym, jak omal nie wbiłem się komuś w tyłek w korku, nabyłem natychmiast 2x URE3, pojechałem do gumiarza, wymieniłem, stare zostały u niego na kupie. nie wnikałem dalej, zdjęć nie robiłem, nie przyglądałem się. pewnie jakiś janusz-taxiarz odkupił za dwie flaszki i będzie szczęśliwy, że gumy wizualnie ładne i przegląd bez gadania przejdą
opony "od zawsze" trzymam w tym samym warsztacie - też się nad tym zastanawiałem, czy aby warunki przechowywania mogłyby w takim stopniu wpłynąć na ich starzenie się, ale cała reszta opon przeze mnie używanych nie wykazywała takich objawów.
aha, żeby nie było, bluresponsy potępiam w 100% - widzę rzeczy całkiem pozytywne, np. nie było z nimi nigdy problemów w trakcie jazdy po łukach. Spędziłem w lipcu 3 tygodnie w Bieszczadach, najeździłem się po górkach, łukach i serpentynach i żadnych problemów z niestabilnością, uślizgami itp niespodziankami nie doświadczyłem. Nie było również nigdy problemów ze stabilnością jazdy na wprost (pamiętam dotąd dębice furio w golfie 3 - nie było sposobu, aby auto na nich trzymało tor jazdy)
opony "od zawsze" trzymam w tym samym warsztacie - też się nad tym zastanawiałem, czy aby warunki przechowywania mogłyby w takim stopniu wpłynąć na ich starzenie się, ale cała reszta opon przeze mnie używanych nie wykazywała takich objawów.
aha, żeby nie było, bluresponsy potępiam w 100% - widzę rzeczy całkiem pozytywne, np. nie było z nimi nigdy problemów w trakcie jazdy po łukach. Spędziłem w lipcu 3 tygodnie w Bieszczadach, najeździłem się po górkach, łukach i serpentynach i żadnych problemów z niestabilnością, uślizgami itp niespodziankami nie doświadczyłem. Nie było również nigdy problemów ze stabilnością jazdy na wprost (pamiętam dotąd dębice furio w golfie 3 - nie było sposobu, aby auto na nich trzymało tor jazdy)
Komentarz